L'association offre toute une série de services à ses membres. Voici la liste complète.
Diensten aan onze leden
Barometer
Elke maand verzamelt Shopera informatie over de evolutie van de omzet, de inkomende stromen, de evolutie van de gemiddelde prijzen en de voetgangersstromen.
Deze informatie wordt verwerkt en teruggestuurd naar de leden zodat zij hun business beter kunnen evalueren.
Veiligheidsopleidingen
Shopera organiseert regelmatig veiligheidsopleidingen voor winkelpersoneel.
Deze opleidingen helpen de winkel beter te beveiligen tegen winkeldiefstal en zakkenrollerij.
Samenwerking bij events
Shopera werkt mee aan diverse gerenommeerde evenementen (Brussels Days, Weekend van de Klant, World Clean Up Day, Sinterklaasparade) en coördineert andere evenementen (Winterpret). Shopera stimuleert de samenwerking tussen haar leden en deze evenementen.
Afterwork
2 keer per jaar organiseert Shopera een afterwork in het Casino Viage.
Deze netwerkmomenten maken het gemakkelijker om in contact te komen met andere aanwezige retailers.
Info naar de leden toe
Shopera verstrekt praktische informatie aan al haar leden, of het nu gaat om gemeentelijke verordeningen, veranderingen in regionale/nationale wetgeving, informatie over nieuwe vestigingen, enz.
Barometer
Elke maand verzamelt Shopera informatie over de evolutie van de omzet, de inkomende stromen, de evolutie van de gemiddelde prijzen en de voetgangersstromen.
Deze informatie wordt verwerkt en teruggestuurd naar de leden zodat zij hun business beter kunnen evalueren.
Barometer
Elke maand verzamelt Shopera informatie over de evolutie van de omzet, de inkomende stromen, de evolutie van de gemiddelde prijzen en de voetgangersstromen.
Deze informatie wordt verwerkt en teruggestuurd naar de leden zodat zij hun business beter kunnen evalueren.
Job Dating
Shopera organiseert twee keer per jaar de Job Days in samenwerking met de Anspachgalerij en Actiris.
Deze Job Days nemen de vorm aan van speeddates tussen de door Actiris voorgeselecteerde kandidaten en de retailers.